ســــــلوکـــــ

نه سازش نه تسلیم .....یار ولایت هستیم

ســــــلوکـــــ

نه سازش نه تسلیم .....یار ولایت هستیم

ســــــلوکـــــ

نلرزد دل ما ز تحدید و تحریم
ره ما حماسه ست نه سازش نه تسلیم

پیام های کوتاه
نویسندگان

گناه شهدا...

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۳ ب.ظ

بیاین گناه کنیم. اما مثل شهدا ...!


دریافت

۹۲/۰۷/۰۴
علی غریب

نظرات  (۳)

۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۲ امیر حسین هدایتی
سلام.
یه غزل مشت پیدا کردم که با خودم گفتم حیفه نخونی،ندونی و منتشر نکنی:
نام تو بر زبان من آمد زبانه شد سیل گدازه های خروشان روانه شد
گفتم به خاک نام تو را جنگلی سرود گفتم به شعر نام تو را عاشقانه شد
گفتم به راه نام تو را رفت و رفت و رفت گفتم به لحظه نام تو را جاودانه شد
این حف ها که همهمه ای در غبار بود باران نرم نام تو آمد ترانه شد
پاسخ:
علیکم السلام 
ممنون از لطفتون
بسیار عالیییییییییییییییییییییییی
اد شدید
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/13527
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی